Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si rubic-shop.ro sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
CONDITII DE RETURNARE
Clientii pot solicita returnarea unui produs in termen de 14 zile din momentul intrarii in posesie fizica a bunurilor achizitionate.
Orice problema trebuie semnalata in maximum 24 de ore de la primirea produslui.
Va asiguram de tot suportul nostru si de toata bunavointa pentru a fi complet multumit de achizitia facuta!
Suma rambursata in urma returului include si taxa de livrare!
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10:
”Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.”
Produsele care sunt realizate corect, conform specificatiilor clientului (transmise in comanda si confirmate ulterior impreuna cu un consilier de vanzari) nu pot fi returnate.
Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].”
Va precizam ca produsele din categoria odorizante comercializate prin intermediul www.nytro.ro, care au fost desigilate nu pot fi returnate , conform prevederilor Art. 16, lit. e din OUG 34/2014, actualizata.
Produsul returnat trebuie sa fie sigilat, nu trebuie sa fie deteriorat, să nu conțină urme de utilizare, să fie returnat în ambalajul original cu toate accesoriile intacte și să aibă asupra sa toate documentele însoțitoare cu care a fost expediat de compania noastra.
ARTICOLUL 16 Exceptări de la dreptul de retragere
e) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator
Solutionare comenzilor gresite!
1. In cazul in care se dovedeste ca o comanda nu respecta specificatiile cerute de client si vina apartine in totalitate NYTRO.RO contravaloarea facturii + taxa de livrare se va restitui in totalitate clinetului!
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
1. pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;- tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
2. pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar -tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Va rugam sa ne comunicați pe e-mail la CONTACT@NYTRO.RO – codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele intreg al titularului cardului.
In cazul indeplinirii conditiilor de retur, vom returna contravaloarea produselor, inclusiv taxa de transport achitata.
In cazul in care au fost comandate mai multe produse, iar returul nu se efectueaza pentru toate, se va restitui doar contravaloarea produsului/ produselor returnate, fara costul transportului.
In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului.
Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).
Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
7.9.1. CLIENTUL NYTRO.RO poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele situatii:
7.9.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic (care prezinta deteriorari evidente) vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
7.9.1.2. Produsele au fost livrate sau facturate gresit; in cazul in care produsele sunt livrate gresit (produsele sunt personalizate cu datele unor terti), CLIENTUL va notifica NYTRO.RO cu promptitudine in vederea remedierii situatiei si va urma intocmai instructiunile comunicate de catre NYTRO.RO (returul/distrugerea informatiilor cu privire la tertii respectiv) neavand niciun drept asupra datelor/produselor respective care nu-i apartin.
7.9.1.3. Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate.
7.9.1.4.Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, cu exceptia produselor personalizate care nu pot fi returnate conform prevederilor legale si a TERMENILOR. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16. Returnarea produselor trebuie sa se faca pe cat este posibil in ambalajul original, dar cu toate accesoriile si documentele si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie noi, fara sa fi fost purtate sau folosite de nici un fel (spalate, impregnate cu parfum sau odorizante de camera, etc), trebuie sa fie complete (impreuna cu toate accesoriile si etichetele sale). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
7.9.2. CLIENTUL este obligat sa notifice NYTRO.RO intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor si comunicarea acestui fapt catre NYTRO.RO.
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a NYTRO.RO in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.
7.9.3. CLIENTULUI care a notificat NYTRO.RO conform art 7.9.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la NYTRO.RO in maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produselor, bineinteles cu expedierea notificarii (cu confirmare de primire din partea NYTRO.RO si trimitere prin curier/ posta (costul cel mai convenabil), in caz contrar NYTRO.RO considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
Produsele se vor trimite cu toate documentele primite care l-au insotit si cu formularul de retur. Utilizarea serviciilor de curierat permit urmarirea coletului, dar NYTRO.RO nu este responsabila pentru coletele pierdute pe drumul de retur al produselor.
7.9.4. CLIENTUL NYTRO.RO nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
– prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (daca este cazul);
– produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar
7.9.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre NYTRO.RO. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
7.9.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 7.9.1.1, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
7.9.7. In cazul in care CLIENTUL care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.9.1.1, iar NYTRO.RO nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului in conformitate cu 7.9.5.
7.9.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre CLIENT, nu se ramburseaza.
7.9.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre CLIENT, la costurile solicitate de catre Curier pentru livrari standard, exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.9.1.1 si 7.9.1.2, precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.9.1.3, situatie in care NYTRO.RO va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii a unor produse gresite, conform cap.7.4., cheltuielile de returnare sunt in sarcina NYTRO.RO.
7.9.10 Modalitati de plata acceptate de catre NYTRO.RO disponibile:
– Plata cu ordin de plata in cont bancar: CLIENTUL va plati contravaloarea produselor comandate in contul bancar mentionat in formularul de COMANDA.
– Plata ramburs: CLIENTUL va plati agentului de curierat contravaloarea comenzii la primirea coletului.
– Plata cu cardul online: CLIENTUL va plati online cu cardul bancar.
– Plata prin PayPal: CLIENTUL va plati folosint contul sau de PayPal.
In unele situatii care tin de politica interna de marketing, securitatea platilor si a livrarilor, NYTRO.RO poate informa clientul ca anumite comenzi se pot onora doar daca se foloseste un anumit mod de plata. In cazul in care clientul refuza modalitatea de plata propusa, comanda se anuleaza fara nici un fel de obligatie de ambele parti.
Nu pot fi returnate produsele “Comenzi speciale” (produse personalizate sau confectionate la cerere). In cazul in care produsul returnat face parte dintr-o promotie/ discount/ pachet promotional si in urma returului conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt indeplinite, suma aferenta se va deduce din contravaloarea produselor returnate care urmeaza sa fie platita clientului.
Prevederile legilor care guverneaza cumparaturile online nu se mai aplica in cazul in care clientul se prezinta la sediul firmei ca sa ridice personal comanda, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul magazinului online pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in momentul ridicarii si acesta este in conformitate cu cerintele clientului. 7.9.11 In cazul in care un NYTRO.RO a realizat un produs gresit sau are defect de fabricatie , CLIENTUL va primi alt produs la schimb, fara a mai achita alte taxe de transport!